Śniadania dla sportowców

Co znajdę wewnątrz 
ebooka?

Co mogę zyskać aplikując wiedzę z ebooka w swoje codzienne życie?

0
stron wiedzy i praktyki
0
rozdziałów
0
pytań i odpowiedzi w rozdziale Q&A
0
porównań produktów

O autorze

Cześć!

Cieszę się że tu jesteś! Nazywam się Bartek Pomorski i jestem dietetykiem. Ostatnie 10 lat swojego życia poświęciłem dietetyce sportowej. 

W ciągu minionej dekady ukończyłem studia dietetyczne, założyłem Polskie Towarzystwo Dietetyki Sportowej oraz przeprowadziłem blisko 200 szkoleń w ramach Akademii Dietetyki Sportowej. Od samego początku współpracuję także ze sportowcami i osobami aktywnymi fizycznie. Współpracowałem m.in. z kadrą Polski w windsurfingu w klasie RS:X, Polskim Związkim Paraolimpijskim w Lekkiej Atletyce, kadrą Polski kobiet w piłce nożnej czy też brałem udział w projekcie TalentPRO organizowanym przez PZPN.

Nieustannie rozwijam się również naukowo, biorąc udział w różnych międzynarodowych szkoleniach oraz konferencjach dotyczących dietetyki sportowej.

Ebook “Śniadania dla sportowców” jest owocem mojej wiedzy oraz wieloletniego doświadczenia.

Czołowi dietetycy w Polsce polecają mojego eBooka:

E-book idealnie sprawdzi się dla każdej osoby aktywnej fizycznie, w tym elitarnych sportowców. Bartek podszedł do sprawy zarówno od strony naukowej jak i praktycznej. W mojej opinii najbardziej przydatnym fragmentem e-booka są porównane produkty, po które często sięgamy na śniadanie. Rozłożenie składu jogurtów, pieczywa, parówek czy płatków śniadaniowych połączone z praktycznymi radami pozwolą sportowcowi samemu zdecydować co w danym dniu będzie dla niego najlepszym wyborem. Serdecznie polecam!
5/5
Jeżeli ktoś szuka nie tylko merytorycznego, ale także praktycznego elementarza żywieniowego dla sportowców to trafił w dobre miejsce! Bartek przygotował naprawdę solidne kompendium wiedzy. W mojej opinii powinna to być pozycja obowiązkowa dla każdej aktywnej osoby.
Ula Somow
Dietetyk Polskiego Związku Lekkiej Atletyki
5/5

Biorąc pod uwagę wszechobecną dietetykę w wersji pop, która gości w coraz to większej skali w naszym społeczeństwie, ebook "Śniadania dla sportowców" należy traktować w kategoriach pozycji niszowej. Poza tym, że ebook został wydany w estetyczny i przyjazny dla czytelnika sposób, to najważniejsze jest to co została zapisane literami, czyli jego treść. Należy zaznaczyć, że ebook świetnie sprawdzi się nie tylko dla sportowca nieobytego w dietetycznym świecie, ale także dla tych osób, które mają okazję na co dzień z nimi współpracować, trenerów oraz dietetyków. Z pełną odpowiedzialnością polecam tego ebooka.
Tadeusz Sowiński
Dietetyk
5/5
E-book "Śniadania dla sportowców" jest napisany w prosty i przystępny sposób, ale co najważniejsze nie traci przy tym na wartości merytorycznej. W środku znajdziemy kilka rozdziałów. Pierwszy z nich porusza główne zagadnienia dotyczące dietetyki, natomiast kolejne skupiają się na węższych zagadnieniach tematycznych. Mnie najbardziej do gustu przypadła sekcja pytań i odpowiedzi, które w zwięzły sposób rozwiewa watpliwości wokół popularnych mitów dietetycznych. Polecam e-booka nie tylko sportowcom, ale także osobom które są po prostu aktywne fizycznie.
dr Damian Parol
Dietetyk
5/5

Sprawdź co znajdziesz w środku:

Ta część dedykowana jest szczególnie osobom, dla których będzie to pierwsze spotkanie z dietetyką. Mam nadzieję, że zawiedzeni nie poczują się także starzy wyjadacze dietetyki. Jest prosto i zwięźle, a tekst pozwala zrozumieć kolejne części ebooka.

Czym różni się śniadanie sportowca od posiłku zjadanego przez zwykłego Kowalskiego? Jakie są rekomendacje żywieniowe dla osób aktywnych fizycznych? Czy warto trenować na czczo, z pominięciem śniadania? W tej części usystematyzowałem wiedzę dotyczącą śniadań, które w diecie sportowca mogą pełnić funkcje posiłku przedtreningowego, a także niejednokrotnie jedynego posiłku zjadanego przed startem w zawodach.

Pisząc tę część starałem się wejść w buty sportowca i każdej aktywnej osoby. Wyszło to na tyle dobrze, że w tym rozdziale znalazło się aż 50 pytań i odpowiedzi na przeróżne dietetyczne zagadnienia. Chcesz wiedzieć ile jajek może jeść sportowiec? A może interesuje cię czy w diecie aktywnej osoby jest miejsce na parówki? W tym właśnie miejscu powinieneś szukać odpowiedzi.

Pod tą surową nazwą kryje się porównanie ponad 150 rynkowych produktów. Chcesz dowiedzieć się, który jogurt wysokobiałkowy dostępny na rynku najlepiej sprawdzi się w jadłospisie sportowca? A może ciekawi cię czy na sklepowych półkach znajdziesz płatki śniadaniowe, które bez wyrzutów sumienia możesz uwzględnić w swojej diecie? Jeżeli tak, ten rozdział powinien spełnić twoje oczekiwania.

W teorii wiele rzeczy wydaje się proste. Dla wielu łopoty zaczynają się, gdy z szafki trzeba wyciągnąć garnki. Sportowiec musi przede wszystkim skupić się na treningu i regeneracji. Jestem tego świadomy, dlatego przygotowałem 25 prostych, szybkich i smacznych przepisów. Każdy przepis został wystandaryzowany, tak aby dostarczał zbliżonych wartości odżywczych.

FAQ - Najcześciej zadawane pytania

Nie. Z ebooka skorzystają zarówno sportowcy jak i osoby aktywne fizycznie. Jeżeli natomiast jesteś dietetykiem również znajdziesz w środku informacje, które będą przydatne w twojej codziennie praktyce.

Nie, przepisy to tylko zwieńczenie ebooka. Jego główną zaletą jest ogrom informacji, zarówno teoretycznych jak i praktycznych, w oparciu o które bez problemu samodzielnie zaplanujesz swoje śniadanie.

Ebook będzie dostępny do pobrania natychmiast po dokonaniu płatności!

Przepisy zaplanowane są tak, aby dostarczać ~750 kcal, w tym 100 g węglowodanów ogółem, od 30 do 40 g białka oraz około 25 g tłuszczów. Dzięki tabelom z zamiennikami bez problemu zmodyfikujesz przepisy zgodnie z twoimi preferencjami i zapotrzebowaniem energetycznym.

Oczywiście! Jeżeli masz jakiekolwiek pytanie napisz do mnie na info@bartekpomorski.pl